Saturday, October 24, 2009

Teringat kembali kenangan maser aku praktikum kat skpk seremban..hurmm.. semuanya tinggal kenangan... actually banyak lagi gambar yang mencuit kenangan..tapi ni antara yang aku nak share dulu.. nanti aku update lagi.. huhu ni lah antara dua jejaka bodyguard yang kelek kitorang kehulu kehilir kat seremban.. mamat dua org ni banyak berjasa kat aku.. basic jer nie..hehe tq member..
yang tengah2 tu kak as.Cikgu pembimbing aku n amai.. banyak ilmu aku dapat dari dia.. markah pun bley tahan..huhu.. xsme kiter sempurna..tq kak as..=)


Sebelum balik dr seremban, ader jamuan yang skolah wat ntk kami.. ni la jam yang kami sumbangkan sk skpk seremban untuk kenang2an... selamat tinggal


ni la sugu.. time nie aku relief kelas dia.. bukan men lagi sugu.. hari terakhir aku kat skolah.. aper punye bagus daaaa... last day baru nak poss lebih2..


No comments:

Post a Comment